פרסום בפייסבוק

פרסום בפייסבוק - מאיפה מתחילים?

פייסבוק הינה רשת חברתית שנמצאת בחיינו מעל לעשור ומונה כשני מיליארד משתמשים בעולם, וכ-5 מיליון משתמשים בישראל. ככל הנראה תתקשו למצוא מישהו שלא מכיר את הרשת החברתית הזו או מעולם לא השתמש בה.

לפני מספר שנים פייסבוק רכשה גם את הרשת החברתית אינסטגרם, וכיום שתיהן יחד מהוות גן עדן עבור כל מפרסם ובעל עסק. כשזה מגיע לעסק שלכם, דף פייסבוק הוא MUST ומהווה פיתרון קל ומהיר לקידום ופרסום העסק, בצורה אורגנית או ממומנת. פרסום בפייסבוק זו הדרך הנגישה והקלה ביותר להעלות מודעות לעסק שלכם, לצבור קהל אוהדים, לשמור על קשר רציף עם העוקבים ולהגדיל את היקף המכירות.

צרו קשר

מה ההבדל בין פייסבוק פרטי לעסקי?

לא פעם אנו נתקלים בשאלה הזו מצד הלקוחות והשותפים שלנו ולכן חשוב לנו להסביר ולבצע הפרדה, נציין מספר היבטים חשובים. ראשית, על פי פייסבוק, פרופיל אישי מיועד לאישיות (=אדם), ולא לניהול עסק. בפרופיל האישי לא תוכלו לעדכן פרטים הכרחיים לעסק כמו: הכתובת של העסק שלכם, שעות הפעילות, תיאור העסק, ולא תוכלו לאפשר ביצוע שיחה למספר הטלפון של העסק. יתרה מכך, הפרופיל האישי בפייסבוק מוגבל לכמות של עד 5,000 חברים, כאשר תצברו את כמות החברים הנתונה תוכלו להמשיך לצבור רק עוקבים. לעומת זאת, בדף עסקי כמות האוהדים שלכם אינה מוגבלת. כמו כן, בדף עסקי תוכלו לתזמן פוסטים למועד רצוי, להעניק הרשאות ניהול למספר משתמשים, להכין צ'ט בוט אשר יספק מענה על שאלות נפוצות ויפעל בשעות לא פעילות, תקבלו סטטיסטיקות אודות הקהל שלכם והפעילות בדף, ותוכלו לפרסם באופן אורגני או ממומן.

מה ההבדל בין פייסבוק פרטי לעסקי?

לא פעם אנו נתקלים בשאלה הזו מצד הלקוחות והשותפים שלנו ולכן חשוב לנו להסביר ולבצע הפרדה, נציין מספר היבטים חשובים. ראשית, על פי פייסבוק, פרופיל אישי מיועד לאישיות (=אדם), ולא לניהול עסק. בפרופיל האישי לא תוכלו לעדכן פרטים הכרחיים לעסק כמו: הכתובת של העסק שלכם, שעות הפעילות, תיאור העסק, ולא תוכלו לאפשר ביצוע שיחה למספר הטלפון של העסק. יתרה מכך, הפרופיל האישי בפייסבוק מוגבל לכמות של עד 5,000 חברים, כאשר תצברו את כמות החברים הנתונה תוכלו להמשיך לצבור רק עוקבים. לעומת זאת, בדף עסקי כמות האוהדים שלכם אינה מוגבלת. כמו כן, בדף עסקי תוכלו לתזמן פוסטים למועד רצוי, להעניק הרשאות ניהול למספר משתמשים, להכין צ'ט בוט אשר יספק מענה על שאלות נפוצות ויפעל בשעות לא פעילות, תקבלו סטטיסטיקות אודות הקהל שלכם והפעילות בדף, ותוכלו לפרסם באופן אורגני או ממומן.

מה ההבדל בין פייסבוק פרטי לעסקי?

לא פעם אנו נתקלים בשאלה הזו מצד הלקוחות והשותפים שלנו ולכן חשוב לנו להסביר ולבצע הפרדה, נציין מספר היבטים חשובים. ראשית, על פי פייסבוק, פרופיל אישי מיועד לאישיות (=אדם), ולא לניהול עסק. בפרופיל האישי לא תוכלו לעדכן פרטים הכרחיים לעסק כמו: הכתובת של העסק שלכם, שעות הפעילות, תיאור העסק, ולא תוכלו לאפשר ביצוע שיחה למספר הטלפון של העסק. יתרה מכך, הפרופיל האישי בפייסבוק מוגבל לכמות של עד 5,000 חברים, כאשר תצברו את כמות החברים הנתונה תוכלו להמשיך לצבור רק עוקבים. לעומת זאת, בדף עסקי כמות האוהדים שלכם אינה מוגבלת. כמו כן, בדף עסקי תוכלו לתזמן פוסטים למועד רצוי, להעניק הרשאות ניהול למספר משתמשים, להכין צ'ט בוט אשר יספק מענה על שאלות נפוצות ויפעל בשעות לא פעילות, תקבלו סטטיסטיקות אודות הקהל שלכם והפעילות בדף, ותוכלו לפרסם באופן אורגני או ממומן.

צרו קשר